Täna avanes Apple’i fännidel võimalus endale eeltellida Apple Watch ehk õunafirma uus vidin, mille järele tormasid sajad inimesed Euroopas ja Aasias, kirjutab CNBC.
- Uus Apple Watch Foto: EPA
Londonis avas Apple spetsiaalse pop-up poe teiste luksuskellafirmade kõrval, mis näitab hästi, kuidas õunafirma oma uut toodet positsioneerib.
Samas erinevalt eelnevatest toote müügilepaiskamistest, ei kogunenud inimesed tänavale järjekordadesse, sest kellaga ei saa veel poest välja jalutada. Nimelt on kella esialgu võimalik vaid veebis tellida ja tarned algavad 24. aprillil. Nagu ikka, julgustab Apple inimesi võimalikult kiiresti tellimusi esitama.
See ei takistanud siiski märkimisväärset hulka õunafirma fänne Londoni poe juurde kogunemast, kuigi välismeedia andmetel mindi suhteliselt ruttu laiali.
Apple esitles oma uut toodet märtsis. Apple Watchi spordikella hind algab 349 dollarist, kella kullast versiooni eest peab välja käima aga vähemalt 10 000 dollarit.
Kell näitab teksisõnumeid ja e-maile ning sellel on “digitaalse puudutuse” nimeline rakendus, mis võimaldab kelladevahelist kommunikatsiooni. Seade võimaldab jälgida tervise ja vormisolekuga seonduvat informatsiooni ning saata meeldetuletusi. Bloombergi küsitletud analüütikud ootavad, et Apple'i kella müük võib sel majandusaastal tuua firmale ligi 14 miljonit dollarit.
Esialgu saavad kella tellida vaid inimesed Austraaliast, Kanadast, Hiinast, Prantsusmaalt, Saksamaalt, Hongkongist, Jaapanist, Suurbritanniast ja USAst.
Seotud lood
Eesti suurim juhtimis- ja tehnoloogiakonverents
Telia Digital Hub toob 14. novembril Tallinnasse esinema nii kohalikke eksperte kui ka hinnatud välisesinejaid. Vaatame lähemalt, mida põnevat pakub tänavune programm tippjuhtidele.
Enimloetud
3
Raivo Tamm: “Me lihtsalt ei saanud kaubale”
5
Logistikaäris on keerulised ajad
Hetkel kuum
Raivo Tamm: “Me lihtsalt ei saanud kaubale”
Logistikaäris on keerulised ajad
Tagasi Äripäeva esilehele